Denk aan het tijdig inladen van uw tevredenheidsonderzoek resultaten in Vensters

15 mei is de deadline voor het aanleveren van de resultaten van uw tevredenheidsonderzoeken in Vensters. Wanneer u de tevredenheidenquête via Vensters heeft afgenomen, worden uw gegevens automatisch getoond bij de betreffende indicatoren in Mijn Scholen op de kaart. U kunt daar uw gegevens toelichten en publiceren op Scholen op de kaart. Wanneer u uw tevredenheidsenquêtes afgenomen heeft via een leverancier kan het zijn dat u zelf de gegevens vanuit het systeem van de leverancier naar Vensters moet sturen. Het kan ook zijn dat de leverancier dit automatisch doet. Controleer daarom voor 15 mei of uw gegevens in Vensters staan en neem bij twijfel over de werkwijze contact op met uw leverancier.

Wanneer u via een externe leverancier de enquêtes heeft afgenomen en u heeft van te voren het kanaal voor de leverancier opengezet, dan wordt de gegevenslevering automatisch verwerkt. U hoeft de levering dan niet handmatig te accepteren en u ziet uw gegevens terug bij de indicatoren in Mijn Scholen op de kaart. Hier kunt u uw resultaten toelichten en publiceren. Wanneer de leverancier uw gegevens heeft geleverd terwijl u het kanaal nog niet open heeft gezet, dient u het gegevensjaar op te hogen (afbeelding 1).

stap1.jpg

Vervolgens kunt u de levering accepteren (afbeelding 2).